Returnering af vare

1: RELEVANT INFORMATION

1: RELEVANT INFORMATION

Informationer du skal bruge til at returnerer din vare, er din faktura eller følgeseddel.

2: PAK VARERNE

2: PAK VARERNE

Pak din vare sikkert i den rette emballage, og vedlæg returformular.

3: SEND PAKKEN

3: SEND PAKKEN

Du sender pakken, og vi modtager den indenfor 2 dage.

4: REFUNDERING

4: REFUNDERING

Når vi har modtaget og efterset varen, refunderes det pågældende beløb indenfor 5 Hverdage.

JEG HAR BESTILT DE FORKERTE FILTRE, HVAD GØR JEG? 

Hvis du har bestilt forkerte filtre, så løser vi nemt det. Du skal blot benytte dig af vores returpolitik.
Først printer og udfylder du vores returformular og vedlægger den, i din returforsendelse. 

Herefter kan du købe en billig GLS returlabel her til 39 kroner. Denne returlabel printes, og påsættes pakken som din vare sendes retur i. (Du er også velkommen til selv at finde en anden returmetode, dog skal det sendes til vores firmaadresse, IKKE pakkeshop) 
Varen skal være intakt ved returnering. For fortsat at bevare varen intakt, skal den sendes tilbage til os i forsvarlig emballage. 

Herefter gennemfører du et NYT køb på den vare du ønsker i stedet for. 

Du kan forvente at have beløbet fra den returnerede vare, indenfor 1-5 arbejdsdage, efter vi har modtaget din pakke. 

Hvis din vare er intakt, tilbagebetaler vi varens fulde pris, på det kort du har betalt med. 

Bemærk! Produktets folie må gerne være brudt. 

 

HVAD GØR JEG, HVIS JEG FORTRYDER MIT KØB? 

Hvis du fortryder dit køb, er du altid velkommen til at returnere din vare. Dette gør du ved at printe og udfylde vores returformular her,  Herefter kan du købe vores GLS returlabel her. Denne returlabel påsættes pakken, som du sender retur til os. 

Når vi modtager din returnering, vil vi varen blive tjekket, om den er intakt. Varens pris vil derefter blive tilbagebetalt til det kort, du benyttede ved bestilling. 

Du kan forvente der går op til 1-5. arbejdsdage inden beløbet er tilgængeligt på din konto. 

 

JEG HAR SENDT MIN VARE RETUR, HVONÅR FÅR JEG MINE PENGE RETUR? 

Du kan forvente beløbet er tilgængeligt indenfor 1-5 arbejdsdage, fra den dag vi modtager pakken. 
Beløbet vil blive tilbagebetalt til det betalingskort du brugte ved transaktionen. (Bemærk at det kun er varens pris der refunderes - ikke fragten) 

 

JEG HAR MODTAGET EN FORKERT VARE, HVAD GØR JEG? 

Vores lagermedarbejder arbejder grundigt og alle vores pakker dobbelttjekkes inden de sendes.
Skulle vi alligevel være kommet til at sende en vare forkert, beder vi dig kontakte os straks, så vi kan få rettet op på fejlen. 

Du finder vores kontaktinfo, nederst på siden. 

 

MIN VARE ER DEFEKT, HAR MANGLER ELLER ER BESKADIGET 

Har du været så uheldig, at den vare du har modtaget er defekt, har mangler eller på anden måde er beskadiget. Du bedes straks kontakte vores kundeservice, dette kan gøres på telefon 51378225 eller ved at udfylde vores kontaktformular. Du vil i den forbindelse blive bedt om at beskrive fejlen, samt oplyse dit ordre-nummer. Herefter vil vores kundeservice vurdere, om varen skal sendes retur til os, eller om det er nok med billeddokumentation.  

Hvis det ønskes, vil du herefter få tilsendt en ny vare uden beregning. 

 

BEMÆRK: 

1) Ved returnering af vare, skal pakken altid være sendt i forsvarligt materiale, så pakken ikke bliver beskadiget under transporten.
Det er afsenders ansvar at vi modtager pakken intakt. 

2) Du er også velkommen til ikke at bruge vores fragtlabel og købe returfragt hos et andet fragtfirma. Vi modtager ikke pakker sendt til pakkeshops, kun direkte til vores firmaadresse.

3) Ved returnering bedes du udfylde vores returformular, som findes her.

 

 

Kontakt information

Filterbyen.dk

Klokkestøbervej 35-37 

8800 Viborg 

Tlf: 51378225

E-mail: Mail@filterbyen.dk